Fjellfoten sykkelklubb inviterer medlemmer til treningstur våren 2023

Postet av Fjellfoten Sykkelklubb den 28. Okt 2022

Fjellfoten sykkelklubb inviterer medlemmer til treningstur,

Spania, Oliva Nova 18 – 25 mars 2023

Lørdag 18.03 kl 07.00 går flyet fra Gardermoen til Spania, Alicante. Vi blir hentet på flyplassen og kjørt til Oliva Nova, hvor vi skal bo på Las Dunas. Vi innkvarteres i leiligheter og alle får bo i nærheten av hverandre.

Inkludert:

*Fly t/r Gardermoen-Alicante + transport t/r Oliva Nova.

* Opphold i fullt utstyrt leilighet inkl. oppvaskmaskin, kjøleskap, fryser, micro, komfyr, vannkoker.

* Sykkelleie eller sykkelfrakt: utleiesykkel er normalt carbon med shimano 105. Hybridsykkel, “landeveis spec”, kan også ordnes. Velger du sykkelfrakt, må du pakke sykkelen i egen sykkelkoffert.

* Egen låst garasje for sykler. Vaskeplass for sykkel.

* Guidede turer minimum 5 dager med 2-3 guider etter behov.

* Internett.

*Sykkelkart. Mulighet for å legge inn sykkelruter på Garmin.

*Tilgang til vaskemaskin: 4 Euro 11 kg maskin eller 8 Euro 23 kg maskin (flere kan vaske sammen).

*Tilgang til tørketrommel: 1 euro for 10 min og 2 Euro for 20 min (store tromler).

Praktisk info:
 Fly fra Gardermoen- Alicante: 18.03.23 lørdag kl 07.00 Norwegian ankomst Alicante ca kl 10.45.
 Fly fra Alicante- Gardermoen: 25.03.23 lørdag kl 11.30 Norwegian ankomst Gardermoen ca kl 15.25.

Pris i leilighet med 2 soverom, 2 bad, stue og kjøkken:

Du deler rom med en sykkelvenn kr 8 450 (forutsetter at det er en til som ønsker samme løsning).
 Du sover alene på ditt soverom kr 10 200.

Pris i leilighet med 1 soverom, bad, stue og kjøkken:

Du deler rom med en sykkelvenn kr 9 500 (forutsetter at det er en til som ønsker samme løsning).
 Du bor alene kr 12 300.

Det kommer et tillegg (ca kr 2 000) pr person for halvpensjon (frokost og middag + en festmiddag) om vi blir mange nok for bestilling av det. Sturla venter på tilbakemelding fra Las Dunas på minimum antall og pris. Kommer tilbake med info når det er avklart.

Påmeldingsfristen er 8. november 2022

Påmelding:

Last ned skjemaet i linken nedenfor, fyll ut og send det til mariann.sorensen@gmail.com

Påmeldingsskjema