Kick-off sommersesongen 2023

Postet av Odd Magne Øverheim den 10. Apr 2023

Fjellfoten sykkelklubb starter sesongen med kick-off søndag 16/4 kl 11.00, på klubbhuset som ligger langs Øvre Hagaveg rett etter innkjørselen til Fjellfoten byggefelt.

Fjellfoten sykkelklubb er en lavterskelklubb med hovedfokus på mosjon og sosialt samvær.

Klubben trener tre ganger i uka, tirsdag og torsdag (klokken 19.00) og som regel en lengre tur på søndager. På treningene har vi tre grupper avhengig av ønsket intensitet/lengde. I tillegg har vi en lavterskel/ «kom i gang» gruppe. Her kan alle være med uavhengig av sykkeltype. Vi har for tiden ingen barnegruppe, men om noen ønsker å bidra til å etablere det, ta gjerne kontakt.

Synes noen dette høres spennende ut, og har lyst til å prøve å sykle sammen med oss, er det bare å møte opp på kick-off, eller på en av treningskveldene.

Er det noen som har spørsmål, er det bare å kontakte oss via klubbens hjemmeside eller Facebookgruppe