Treningsreise med sykkelklubben våren 2017

Postet av Fjellfoten Sykkelklubb den 10. Aug 2016

Treningsreise med sykkelklubben våren 2017

Vi i Ving hjelper din sykkelklubb å arrangere terningsreise !
Er dere minimum 15 personer som vil på treningsreise?
Vi har holdt av plasser til sykkelklubber på disse avgangene.
- Avreiseflyplass Oslo Gardermoen, reiselengde 1 uke. - Dato 22 eller 29 April 2017
En uke på Sunwing Alcudia
Pris per person i delt dobbeltrom med frokost inkludert fly, mat om bord , buss tur/retur hotellet.
Fra kr 5450,-
Vi anbefaler å leie sykkel på reisemålet ! Vi har en stor proff sykkelutleie på hotellet , her kan man forhåndsbestille sykkel. rad-salon xom har egen utleie på hotellet ( husk leier man sykkel får man hjelp og assistanse på reisemålet om det skulle skje noe med sykkelen i løypa).
Pris for å ha med egen sykkel på forespørsel
Om ønskelig kan Ving fakturere deltakerne direkte. Kriterier for at det skal være en gruppereise er : minimum 15 fullt betalende deltakere.
Ta kontakt med marianne.bjorkamo@ving.no/ for et tilbud tilpasset deres sykkelklubb.
Psst vi kan også arrangere reiser for grupper med rutefly om man ønsker kortere reiselengder. Pris på forespørsel.

Trenigsreise Våren 2017 med sykkelklubben.pdf